0048 222 062 181
Pon. - Pt.: 8am – 8pm Sob. - Niedz.: 9am – 4pm

Clarion GRANDHOTEL Zlatý Lev Recenzje

Ocena hotelu

92%
Znakomicie

by 88 reviews

How do we collect reviews?

  • Personel

    94%
  • Czystość

    94%
  • Wyposażenie

    91%
  • Komfort

    91%
  • Cena

    88%
Wyświetl recenzje napisane przez:
Wyświetl recenzje w:
Sortuj według:
Show:

Martin

rodzina z małym dzieckiem, 19.10.2023

Čeština

  • Cena ogólna
68 %
  • Obsluha při snídani výborná

  • Vystupování na recepci by chtělo více profesionality, více zdvořilosti.

Personel
6
Usługi
6
Czystość
6
Komfort
8
Value/money
8
Clarion GRANDHOTEL Zlatý Lev replied to this review.
Dobrý den, Martine,

Děkujeme za Váš nedávný pobyt i Vaše hodnocení. Za vzniklé komplikace na recepci se moc omlouváme, velmi nás mrzí, že chování personálu nebylo na úrovni a budeme nadále pracovat na zlepšování našich služeb.

Dominik Půlpán
Front Office Manager

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 11.3.2023

Čeština

  • Cena ogólna
68 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
8
Usługi
8
Czystość
6
Komfort
6
Value/money
6

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 27.8.2017

Čeština

  • Cena ogólna
68 %
  • Dostupnost do centra města, stravování.

  • Neúměrně vysoké a nesmyslné parkovné pro hotelové hosty, na pokoji na TV příjem pouze 4 kanálů.

Personel
8
Usługi
8
Czystość
6
Komfort
6
Value/money
6

Anonim

dorośli, 2.11.2009

Čeština

  • Cena ogólna
66 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
8
Usługi
6
Czystość
6
Komfort
7
Value/money
6

Anonim

para, 11.9.2017

Bohumín Česká republika

  • Cena ogólna
60 %
  • Naprostý klid

  • Otlučený nábytek,shrnuté koberce

Personel
0
Usługi
0
Czystość
6
Komfort
6
Value/money
6

Anonim

para, 29.10.2023

Ústecký kraj

  • Cena ogólna
56 %
  • Průměr, asi když máte rezervaci přes SPA, mají jiný přístup. Nezajistili masáže, vířivku měli studenou, o hotelové papuče jsme museli prosit. No, nepovedený takzvaný romantický pobyt, nedoporučuji.

Personel
8
Usługi
4
Czystość
6
Komfort
6
Value/money
4
Clarion GRANDHOTEL Zlatý Lev replied to this review.
Dobrý den, velmi nás mrzí, že pobyt v našem hotelu nesplnil Vaše očekávání. Velmi se omlouváme za nepříjemnosti. Vždy se snažíme pro naše hosty zajistit požadované služby, ale samozřejmě se může stát, že všichni maséři jsou v požadovaný čas vytíženi. Jednorázové hotelové pantofle nejsou standardem na pokoji, snažíme se omezovat ekologickou stopu a jsme součástí programu Join Pure Stay, ale rádi Vám je kdykoliv zdarma poskytneme na recepci. Usilovně pracujeme na tom, abychom všem našim zákazníkům poskytli skvělý zážitek, a chceme se neustále zlepšovat. Doufáme, že nám dáte druhou šanci.

S pozdravem,

Dominik Půlpán
Front Office Manager

Anonim

para, 23.7.2017

Česká republika

  • Cena ogólna
56 %
  • Personál byl milý.

  • Dostala jsem jiný pokoj, nez jsem si dle fotek na internetu objednala. Jídlo na snídani bylo nechutné- smazena vajíčka plavala ve vodě, klasické pecivo chybělo, šunka se nedala jíst, sladké buchty nebyly doplňovány - dostal je jen ten, kdo si privstal, ....Odpad v koupelně neodtekal.

Personel
6
Usługi
6
Czystość
8
Komfort
4
Value/money
4

Anonim

para, 28.7.2012

Čeština

  • Cena ogólna
52 %
  • Z matrace na posteli vylézaly péra a v křeslech v baru jsem také cítila v zádech péra.

Personel
9
Usługi
8
Czystość
4
Komfort
2
Value/money
3